lördag 22 januari 2011

vad dagarna går snabbt, hemskt .

Lär väl blogga lite såhär mitt i natten när man absolut inte har nå bättre för sig ;) var ju några dagar sen man gjorde det sist, haha. 
dagarna går för snabbt, borde vara 24 timmar till på ett dygn. 
men blogga går ju egentligen bara på 5 minuter, så att man inte har tid med det är nog mest lathet det handlar om .. men nu ligger jag iallafall i sängen och bloggar lite. 


Bella är jättesnäll och det går så fint, men 2 elaka vargtänder i hennes mun sätter stopp för  inridningen så länge, vetten kommer ut snart och förhoppningsvis kan hon plocka dom då ;) annars går all hantering  bra, longering, visst hon har vart lite lat när man släpper henne i ridhuset, myyycke roligare att stå och spegla sig själv i dom jättestora speglarna på ridhusväggen, men idag när jag var dit med henne, då jävlar var det fart på henne, bocka så in i norden gjorde hon också, skitkul ;) på söndag ska hon få löshoppa, kommer nog gå jättebra :)




och, min blogg mina åsikter var det va, fyfaen vad störd man blir på folk som bara snackar massa skit och sen tror att man inte får reda på det, man blir så trött på sina så kallade vänner när den ena säger en sak och den andra en annan, vaatusan det är väl bara att växa upp och säga rätt sak direkt, eller iaf säga samma sak så man slipper bli så jävla lack. 
sen är jag sur på min pojkvän, uh pojkvänner är bra dryga ibland. tänkte att alla ville veta det mitt i natten, kan vara bra liksom. 

tjejer är svåra att förstå sig på, killar är väl tametusan 1000 gånger värre, haha. 



lär börja lägga ut lite bilder på bloggen oxå, ni får ha tålamood. 


nu ska jag kanske fortsätta sova eller hitta på nå annat, det vet man aldrig ;)


hoppas alla sover gott ! :D

 

1 kommentar:

Anonym sa...

men Lotta , så här jävla ful kan du inte ha bloggen.....