fredag 4 februari 2011

dååålig på att blogga, yes .

åh, egentligen så vill man ju skriva exakt vad man tycker och tänker i den här jädra bloggen, meeen jag vet hur många personer skulle bli sura då.
haha, men det kommer väl snart ett sånt inlägg oxå. så passa er.

farah gick hur bra som helst för fredrik böhling, fast lär träna lite mer kondition ;)
tian har jag börjat klättra på, går jättebra, igår hoppade hon självmant över hinderna i ridhuset, stog stilla när jag hoppa upp och ner, duuktiga hästen.
idag vart det långpromenad i snön, samt springa lite ute. :)
tror hon vart lite trött, mötte även på snöslungor, skoter och bilar. men det är ju faktiskt inge farligt alls, ;)

och alla jävlar som ska ha fredagsmys med sina pojkvänner, uh själv myser jag ner mig utan pojkvän, braiga filmer, och sen sover. utsläpp imorgon :) alltså upp tidigt :)


''det är svårt att inte veta vad man vill''

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet Lotta det är jobbigt .