lördag 29 januari 2011

bloggar väl lite såhär mitt i natten igen.

eller väldigt tidigt på morgonen kan man ju också säga ;) 
beror på hur man vill se det, haha . 


är ju jätteskönt att vakna såhär sent/tidigt och vara pigg. njaaa. 
vet inte ens vad jag ska blogga om, 
inte mycket som har hänt, 
hoppat lilla söta farah, en liten dponny, new forest sto, 
jag satt ju kvar iaf, bra att träna balansen ibland ;) 
hon blir ju lite jätteglad, bockar och sparkar. kul ! 
söta tian lyssnar jättebra, kan alla kommandon i ridhuset nu, saktar av, börjar skritta, trava, galoppera när man säger till henne, duktiga tjejen . manen är klippt oxå, även tofsarna i öronen, kanske var för dom hon inte hörde först, nu hör hon iallafall ;) skägget är oxå borta, hon ser nästan vuxen ut :) 


men nu ska jag hitta på nå annat, fyller ju år idag oxå, haha uh slutar fylla nu, vill inte bli äldre. 


pusspuss



jag saknar smååålaaaand. snart så,  :)

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS och ha en superdag...
Längtar alltid efter dig så kom snart och hälsa på...
Annars glömmer du alla bugg turer juh
//Puss puss från Bubbel och hans knäppa matte