måndag 31 januari 2011

och nej jag är inte morgon pigg, ;)

haha ;D
jag bara vaknar ändå mitt i natten och pang så kan man inte somna om, helt perfekt bloggtime alltså ;)

igår vart det grilla hemma hos mamma, trevligt. men inga presenter, jag hatar att bli gammal, får köpa nå fint till mig själv sen då ;) tian vill ju ha lite mer saker har hon berättat ;) haha !

idag, har jag och sandra vart och kollat på lokal hästhoppning, åååh vad sugen man vart på åh börja tävla, men vilka jävla ryttare det finns som sliter och drar stackars hästar i munnen, lägg ur handbromsen för tusan, och sen hoppa i långa stigläder, det ser heeemskt ut. isch nej, folk borde lära sig rida innan kanske..
sen vart det käka hamburgare, haha jag som inte skulle äta skräpmat, så ni får läsa sallad istället ;)

men nu ska jag kanske fortsätta sova lite, haha ;d så man inte sover bort hela dagen.

hoppas alla hare super fint och sover just nu.

ska försöka lägga ut bilder här snart, tråkigt med bara massa text,
men ni får fantisera om nån bild så länge, vet att ni kan ;) och då blir det ju roligare , för då får ni vilken bild ni vill liksom, taaadaa. ;)

Inga kommentarer: