lördag 1 januari 2011

första dan på nya året.

ja, nyår igår firades ute i lenhovda,  var riktigt kul, god mat, trevlig sällskap, ut och fryste vid tolvslaget för att glo på alla smällare, eller hur man nu säger ;)

hem till ett strömlöst hus, sova några timmar, ut imorse, fodra slänga ut hästar, in käka frukost, ut till stallet igen, mocka fixa mat och sånna saker, jaa så ser en dag ut här nere i småland i stall lilla heda.  brukar ju rida nån häst, folk kommer på lektioner, men inte igår eller idag som tur är :p


kommer skriva nu nån dag lite mer utförligt vem jag är, vad jag gör, och vad jag gjort ;)
är ju hästtjej ut i fingertopparna och det mesta handlar om hästar i mitt liv, men även fester, umgås med vännerna och min underbara pojkvän :) hmm, gör jag nå mer? jaa, jag åker ju ner till småland titt som tätt för att arbeta och bara vara här, kommer ett inlägg snart om det oxå, då jag var här och sommarjobba i somras, och vart fast ;D så nu har man vart här 2 gånger till på hösten och vintern, åker visserligen hem den 7 igen, men är nog tillbaks snart,  är bra att man har en kille som låter en åka och förstår, visst saknar man han just nu menmen, träffas ju snart igen, såå kan det vara ibland :d
jaa, som ni märker denna blogg kommer nog handla om lite allt möjligt ;)

men nu ska jag inte skriva nå mer idag tror jag, eller det märker ni ju :d

Inga kommentarer: