söndag 2 januari 2011

lite blogg idag oxå kanske ;p

idag var det åka pulka efter 4hjulingen som gällde, skitkul ;D fast pulka gick inte så bra, vart måånga vändor i diket ;) lyckades ju även köra ner i diket med 4hjulingen några gånger, haha, så gåår det när man ska sladda runt, men tillslut så funkade det ju ;D men kul hade vi iaf, ;)

sen vart det rida bubbel , ååh vad fin han var idag, blir bara bättre och bättre att rida han, han är ju lite special edition, men jag börjar lära mig :) vet inte hur man ska förklara hur han är riktigt, men mycket drivning samtidigt som inget alls, bara tänka så gör han det, skitsvår tycker jag, men jätterolig när man väl får till det :)

jaa, sen har det ju inte hänt sådär jättemycket mer idag, inte vad jag vet iaf :) nu filmtittandes, sen sova :)

imorgon blire löshoppa några hästar, om vi hinner, sen blire bio :)

hoppas alla haft det bra idag, :)

jag saknar petter <3
är en konstig känsla, att vara hemma så saknar man detta, är man här så saknar man petter, varför ligger inte småland närmare gästrikland, eller gästrikland närmare småland? ;)

men det är skönt att komma bort, och göra det man tycker om :)

Inga kommentarer: